Fjärde inlägget idag eller?????-.-

Hej jag har inget liv. Men vet ni vad jag tänkt på idag..... Satt och läste igenom hela bloggen och man kan säga att jag kom fram till en del saker japp.. Detta år var varken bra eller dåligt, utan Jobbigt! En del bra saker hände, och en del dåliga. Men mest jobbiga. Hhehe. Hela hösten har jag både deppat över Jonna, och hållt på med en annan person. Nu efter flera månader fattar jag verkligen att jag älskar bara jonna. Känns ju..sådär. Att älska någon man vet att man aldrig kommer få. Tvingas träffas varje dag i skolan. Hela jävla stan är full utav minnen. Men jag lagas sakta men säkert. Trots att jag fortsätter vänta på att du ska komma tillbaka, så vet jag att jag en dag komma på mig själv med att du inte är dagens första tanke. Att hjärtat börjar se livets ljusa sida igen. Jag vet det. Men samtidigt slutar jag aldrig hoppas på att du ska bli min igen..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0