gott nytt år!!!!

Liten kort sammanfattning utav 2010... ~Bra saker~ - Januari, februari & mars då jag mådde som bäst, skolan va kul, jag va cpkär, va mycket med vänner, vi hade så gott som flyttat in hos cia haha - Lady gaga konserten i maj - Juni, hela månaden var awesome! - Putte i parken <3 ~Dåliga saker~ - Mådde piss i april och maj typ - Blev dumpad - Stört mycket problem hemma (som nu löst sig!) - Nu i höstas blev allt jobbigt i skolan, men de börjar väl bli bättre - Hösten, för att den va en känslomässig bergochdalbana varje jävla dag Sådär ja :) 2010 va inte mitt år kan man ju säga, men jag har ganska många underbara minnen från de. Nu blickar vi framåt, ska bli spännande att se vad nästa år har att ge.. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0