här kommer svaret på din fråga baby

Haha nån bild på mig och nea :D Japp hejhej.... Fyfan vilket lov. Eller nä, fyfan vilket ÅR. Förra året (sista halvåret) va de bästa i mitt liv. Detta har varit bra ibland, annars ganska dåligt. Så mycket jobbigt som hänt. Blablablabla. Skriver av mig nu, skitsamma vem som ser...... Lalaa. Har suttit o knarkat oskar linnros *minnen* hela dan + dreglat över bilder. Hah.. Helt plötsligt ba så är han skitsnygg och åh hans röööööööst. Okej ehehee..... Minns i somras då vi såg honom på en konsert :/ saknar som fasen. Btw så saknar jag ingen, trots att jag sitter hemma helt isolerad från omvärlden haha. Eller jo jag saknar jonna (som vanligt) buuhu hon är i Thailand nu den jäveln. Men egentligen, vad fan göre för skillnad? Skulle knappast träffa henne om hon va hemma nu ändå. Ska kolla lite vänner och föräta mig på fett = chips, hejsvejs, smsa gärna :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0