it was only just a dream

Oooooj vad jag hatar denna blogg!! Designen ger mig panik och inläggen är ju för fula.. men aja. Nån dag snart ska jag ta mig tid & ladda upp massa bilder + fixa ny design. Yääää. Idag har vi tydligen studiedag men stackars jag måste pallra mig iväg till vårdcentralen sen för blodprov. Kul. Får inte äta nåt innan dess....... Aaa vad ska jag mer säga? Allt rullar väl på, fast förra veckan blev nästan ett bakslag typ. Men nu går vi igen ^^ jul snart! Har absolut noll julstämning. De kommer väl antar jag??? Jajamensan. Har egentligen jättemycket att berätta men det är alldeles för privat att ta upp de här. Menmen vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 7 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om valfria smycken :)

2010-12-07 @ 08:13:15
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0