jag önskar att du sa att du ångrat dig

Tjenamors! I torsdags efter skolan hade vi världens filmkväll hos mig, jag och några. Myyyys. Somna typ 5??? Fast vi började inte föräns 12 idag!! Hihihehihoeoh. Efter skolan drog jag och frida till stallet. Pyssla om kolaaaan littttte. När vi kom dit hade förresten några i lillhagen rymt x((( rocky hade sprängt staketet IGEN. Hoho. Ikväll har jag mest legat framför teven å myst själv. Det är lite småläskigt att sova ensam hemma men.....orkar inget sällskap inatt med. Ska sova uuuuut imorrn. Sen tillbringar jag dagen i stallet, för att dra på födelsedagsfest på kvällen :) vi har studiedag på måndag btw!!!! Hur awesome?! Men nu ska jag sova, godnatt hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0