tack för alla söta sms & kommentarer, love yoooou<3

HAR SERIÖST SOVIT MIG IGENOM DE SENASTE DYGNEN....... Yä. älskar att vara sjuk på ett sätt, men ändå inte. några + är iaf att pappa är översnäll, köper det jag ber om! Han blir inte ens sur om jag inte pluggar!!!!och under dagarna går alla talkshows man annars inte kan se. ja det var väl det.....hehe. - att allt är sjukt tråkigt när man är ensam hemma. Alla andra är i skolan och själv ligger man hemma och gör ingenting. Eller jo jag lyckades ladda ner i rymden finns inga känslor, med skitdålig kvalite, nån hade typ filmat på bion..........MEN IDAG ska jag försöka ta mig till skolan. Sovmorgon tills 11...nice. Febern är nästan borta precis som rösten höhöh. eh aa..aja. Hejdooo! KOMMER NI IHÅÅÅG!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0